Om kampagnen

 

Tæl skridt er en landsdækkende kampagne, der handler om at få mere aktivitet, socialt samvær og lidt venlig konkurrence ind i arbejdsdagen. Kampagnen kører to gange om året – én gang om foråret og én gang om efteråret.

Kampagnen varer tre uger hver gang, og på de tre uger skal deltagerne forsøge at gå mindst 10.000 skridt om dagen. Alle, der når de 10.000 skridt i 11 ud af kampagnens 21 dage, deltager i lodtrækningen om 50.000 kr.  Det koster 50 kr. plus moms pr person at deltage i kampagnen samt investering i en skridttæller.

Tæl skridt er for alle på arbejdspladsen: Det er motion uden omklædning og en let måde at starte de sunde vaner på. Tæl skridt-kampagnen indbyder både til konkurrencementalitet og holdånd, når kollegerne dyster med og mod hinanden – på tværs af afdelinger og geografi.

For mange er det en øjenåbner, hvor få skridt de går på en normal arbejdsdag. Særligt folk med stillesiddende jobs skal gøre en ekstra indsats for at nå op på 10.000 daglige skridt. Tæl skridt-kampagnen giver indblik i, hvad der skal til for at nå de 10.000 skridt og motivation til at få det gjort.

Tæl skridt arrangeres af Dansk Firmaidrætsforbund i samarbejde med E-opinion.

…Kort fortalt

  • Kampagnen kører to gange om året og varer tre uger hver gang.
  • Det handler om at gå 10.000 skridt om dagen i de tre kampagneuger
  • Alle, der når 10.000 skridt i 11 ud af kampagnens 21 dage, deltager i lodtrækningen om 50.000 kr.
  • Det koster 50 kr. + moms og investering i en skridttæller at deltage
  • I skal være minimum tre personer på et hold – der er intet maksimum.

Kontakt os

Send en mail til os

Sending

©2015 Tæl skridt er en kampagne fra Dansk Firmaidrætsforbund og E-Opinion

Log in with your credentials

Forgot your details?